Ayat-ayat CINTA , Titis-titis CITA

Bukan mudah, mengejar CITA, Apa lagi mengejar CINTA... Namun, aku tak akan berhenti dalam pencarian ini.... insyaALLAH.

Saturday, February 21, 2009

SOLUSI, the solution..:)

Magazine SOLUSI ni ialah magazine yan mesti dimiliki oleh semua.. First time belek2 magazine ni kat satu bookstore kat Benut yang berdekatan dengan rumah nenek aku. Masa tu je dah mula terpikat dengan first keluaran dia yan bertemakan Rezeki. Then, bila Mak Usu baca un, Mak Isu terus beli satu..
Macamtu jugak dengan kawan2 aku yang pernah pinjam SOLUSI aku tu, diorang sanggup beli lagi satu cuz tak uas baca kalau juz pinjam. Ada gak yang cakap kat aku, kalau beli SOLUSI tu, mesti belikan dia sekali....




Tu dia magazine SOLUSI yang besh, lemak berkrim... Ada atas meja aku yang serabut tu..

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

kumenz

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home