Ayat-ayat CINTA , Titis-titis CITA

Bukan mudah, mengejar CITA, Apa lagi mengejar CINTA... Namun, aku tak akan berhenti dalam pencarian ini.... insyaALLAH.

Saturday, January 31, 2009

hadiah adik


~26 Disember yang lepas tu birthday aku. Adalah beberapa present yang aku dapat..:) Ade rantai silver, handmade card, keychain, brooch, free call daripada Celcom, dan lain-lain. Thanx jugak untuk semua yang tak lupa wish aku. Thanx banyakkkk. Untuk semua yang wish n bagi aku apa-apa tu, dont worry.. Sebab insyaALLAH aku ni jenis yang menghargai walau apa pun yang orang bagi. Antara yang aku tak boleh lupa tu, present yang Siti Nur Atiqah Aqilah (adik sedara aku) bagi. Masa birthday aku tu, tiba-tiba dia cakap macamni...

"Kak Ila, adik ada hadiah untuk Kak Ila.."

Dengan agak rasa pelik campur excited tu, aku pun tanya dia balik,

"Betulke adik nak bagi Kak Ila hadiah ni? Hadiah apa?"

Lepastu, Adik terus je bagi aku satu benda yang dibalut oleh suratkhabar. Dia yang balut sendiri tau.. Siap letak ribbon lagi. Ribbon tu pun dibuat daripada kertas. Hmm, betullah sepupu-sepupu aku ni memang berdarah seni dan kreatif-kreatif belaka. Haha.

Bila bukak je, rupanya benda tu adalah hadiah yang tersangatlah cutenyeee..;)

Terasa sangat keikhlasan hati seorang budak berumur 7 tahun dalam memberi...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

kumenz

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home