Ayat-ayat CINTA , Titis-titis CITA

Bukan mudah, mengejar CITA, Apa lagi mengejar CINTA... Namun, aku tak akan berhenti dalam pencarian ini.... insyaALLAH.

Monday, January 26, 2009

Fahamilah Aku

Fahamilah aku.
Aku mahu cintaNYA.
Aku mahu bimbingan kamu.
Aku tahu kamu lemah saat ini.
Aku jua lemah sepertimu.
Namun aku mahu kita belajar membina kekuatan itu
Kerana sememangnya jalan ke arah manisnya bahagia itu
Memerlukan pahitnya sebuah pengorbanan

Fahamilah aku.
Ingatkah kamu akan titipanku buat kamu?

Sesungguhnya dengan mengingati ALLAH, hati-hati akan menjadi tenang.

Justeru,
Tenangkanlah hati kamu
Biarkanlah aku tenang.

TUHAN maha tahu
Apa yang aku tangiskan
Biarkanlah aku sendiri dengan TUHANku

Aku benci pahitnya dosa
Meski manis terasa
Saat mulanya

Yakinlah dirimu,
Aku selalu menanti kamu
Hanya saja takdir itu
DIA yang Maha Tahu

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

kumenz

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home