Ayat-ayat CINTA , Titis-titis CITA

Bukan mudah, mengejar CITA, Apa lagi mengejar CINTA... Namun, aku tak akan berhenti dalam pencarian ini.... insyaALLAH.

Saturday, February 21, 2009

I have 2 Abah n 2 Mama..:)

Dalam aku slalu cakap, aku rindu sangat2 kt Abah, tiba-tiba ALLAH hadirkan orang-orang baru yang jadi istimewa dalam hidup aku. Dalam aku still blur n x percaye, seorang lecturer aku yang baik dan lembut hatinya ni, seakan-akan teramat memahami aku. Tanpa perlu aku bercerita banyak tentang sedih dan pedih kisah itu, beliau seolah sangat mengerti.

Lepastu pulak tiba-tiba beliau membahasakan dirinya sebagai Abah dan isterinya yang cute tu sebagai Mama. Sungguh, kesedihan semalam seakan-akan beransur sikit demi sikit menjadi satu kebahagiaan.. Sungguh, aku yakin bahawa ALLAH jualah yang memegang hati Abah dan Mama baruku itu..

Walau ape pun, Mama yang melahirkan dan banyak berkorban tu mestilah yang pertama di hati ni...;)

~~kadang2 orang yang lebih rapat seolah orang asing, tetapi tiba-tiba mereka yang tiada pertalian darah boleh jadi insan-insan yang amat dekat...:) SUBHANALLAH.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

kumenz

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home