Ayat-ayat CINTA , Titis-titis CITA

Bukan mudah, mengejar CITA, Apa lagi mengejar CINTA... Namun, aku tak akan berhenti dalam pencarian ini.... insyaALLAH.

Wednesday, April 22, 2009

CINTA NAJLAA..:)




Hahaa..akhirnya dah kluar pun novel aku ni. Tak sangka, macamni dasyatnye tahap famous aku ne..

Owh, tapi novel ni bukan aku yang tulis tau. N aku pun tak pernah baca buku ni. Aku juz sempatlaa tengok sket summary die.

Yang penting, najlaa nak terus cuba semarakkan CINTA untuk ALLAH, so that najlaa sentiasa tenang dalam hadapi apa pun kesakitan...:)

CINTA NAJLAA untuk.....

1. ALLAH S.W.T

2. Rasulullah S.A.W

3. Mama

4. Mama

5. Mama

6. Abah

7. The Charms

8. Family

9. All cute kids

10. Friends

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

kumenz

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home