Ayat-ayat CINTA , Titis-titis CITA

Bukan mudah, mengejar CITA, Apa lagi mengejar CINTA... Namun, aku tak akan berhenti dalam pencarian ini.... insyaALLAH.

Wednesday, March 18, 2009

Aku dan Toilet K9

Dua malam lepas, aku 'terpaksa' online sebab nak kena post discussion untuk subject Data Structure... Memandangkan kawan-kawan lain pun nak gi wireless kat faculty, so aku pun join ar diorang.. Dah lama gak x keluar dengan diorang. Ye ar, kelas aku dah tak sama dengan diorang...

Ok ar, wireless, post discussion, n melencong ke facebook n ym skejap. Then, bila semua dah decide nak balik, kitorang pn gerak balik.. Pastu, andy suggest untuk pergi minum kat K9. Serious, aku tak pernah lagi makan kat situ sebab aku kan takde transport. So, terpaksa ar jadi jumud sket.. Huhu.. Terpaksa tau, bukan sebab aku ni memang jumud... Hee..

Dipendekkan cerita, kitorang pun duduk ar kat satu meja yang agak terpencil dari meja orang lain. Konon nak privacy ar.(Nasib baik terpencil, kalau tak, sure cerita yang memalukan tu akan lebih memalukan aku!) Apa pun, kitorang memang dah mengganggu port baik satu couple ni nak date. Hehehe, sorry banyak-banyak.. Saje je duduk sini..

Masa diorang order air, tiba-toba aku rasa macam nak gi toilet. So, aku yang tak pernah jejak kaki kat sini ni, tanya Chik,

"Toilet kat mane?"

Chik pun jawab, "Sebelah kanan tu ada toilet..."

Aku ni pun terus je jalan dengan penuh confident ke arah toilet tu. Entah kenapa, aku terasa macam tak sedap hati... Kenapa eh?? Tiba-tiba, masa aku baru je nak bukak pintu toilet, aku terdengar suara dua lelaki kat luar.. Eh, apasal diorang masuk toilet ni? Saja nak kenakan aku ke??? Aku dah rasa nak nangis ni... Takkan nak lama-lama dalam toilet ni?? Kenapa ada lelaki???? Macam-macam benda mixed up dalam kepala. Pastu, dengan kredit yang tinggal berapa sen je, aku mesej Nurul..

'Nurul, ada lelaki ar kat luar ni.. Please datang sini cepatt....'

Tapi, no respond....(sebab nurul tinggal phone atas meja)

Bila aku dengar macam dah tak ada suara, aku pun bukak sikit pintu untuk make sure dah takde sapa-sapa pun kat luar. So, dengan pantasnya aku keluar n terus menuju ke meja kawan-kawan aku.

Bila aku start cerita je kat diorang, terus diorang jerit

"Betulke ko pergi kat toilet tu?? Weyh tu toilet lelaki ar!!!"

Rupanya Chik just tau kat situ ada toilet. tapi x tau kalau tu toilet lelaki.. Adeh..!! Bengang gila aku!! Patut ar masa aku keluar tu, aku dengar suara mamat-mamat tu gelak. Aku rasa, nilah first and last time aku minum kat sini.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

kumenz

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home