Ayat-ayat CINTA , Titis-titis CITA

Bukan mudah, mengejar CITA, Apa lagi mengejar CINTA... Namun, aku tak akan berhenti dalam pencarian ini.... insyaALLAH.

Monday, March 9, 2009

Rindu Yang Buat Hati Merana??

Juz receive a message from my mama,

“Tiada yang dapat mengusir kecintaan pada kesenangan duniawi kecuali rasa takut kepada ALLAH yang menggetarkan hati atau rindu yang membuat hati merana.”


Mama ni macam tau-tau je apa yang aku rasa n fikir lately. Entah kenapa aku rasa macam asyik rindu je. Aku rindu sangat kat ALLAH. Tapi kenapa hati ni macam serba tak kena? Aku rasa rindu, tapi aku takut cinta aku tak terbalas. Ni ke maksudnya rindu yang buat hati merana? Sebab ada lagi sisa-sisa mazmumah mungkin? TUHAN, aku harap sangat ni betul-betul rasa rindu yang buat hati merana. Dan kalau betul, bantulah aku singkir semua mazmumah. Bantulah aku lupakan semua yang patut aku lupakan. Bantulah aku hentikan semua yang KAU tak redha. Bantulah aku, wahai sebaik-baik PEMBANTU. Aamiin.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

kumenz

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home