Ayat-ayat CINTA , Titis-titis CITA

Bukan mudah, mengejar CITA, Apa lagi mengejar CINTA... Namun, aku tak akan berhenti dalam pencarian ini.... insyaALLAH.

Thursday, May 21, 2009

JB, Najlaa dah balik..:)

Rasanya cuti ni, aku memang belum cuti lagi...Lepas je habis join program Bersamamu kat Cheng, Melaka.. Aku terus pergi kursus Pemantapan JKM kat Tanjung Leman, Mersing. Pantai die memang besh... Cantik! Jauh beza ar dengan colour laut kat Danga Bay tu. HEHE.

Then, tak sampai lagi kat jb, aku dah dapat offer untuk buat design pamplet n poster. Aisey, reti ke aku?? Kena mintak tunjuk ajar sifu lagi ke? Haha. Tapi nak buat macam mane, orang kata, rezeki jangan ditolak.

Sekarang pulak aku asyik kena wakilkan abah pergi taklimat tender n buat site visit. Hmm, semoga ALLAH terus bagi aku kekuatan dan keceriaan...:)

Labels:

8 Comments:

Blogger Unknown said...

siapa sifu tu?ayook.haha.

May 22, 2009 at 12:10 AM  
Blogger brillianajlaa said...

emm..sape eh..?alaa klao bgtau pn mcm ar knall..

May 23, 2009 at 11:49 AM  
Blogger Unknown said...

mana la tahu kalaukalau terkenal.hoho.

May 24, 2009 at 6:40 PM  
Blogger brillianajlaa said...

eleh..tau ar knal dgn fiqa aidid kn..??hehehe

May 24, 2009 at 9:40 PM  
Blogger Unknown said...

so?

May 25, 2009 at 12:35 AM  
Blogger Ahmad said...

alaaa tau sgt sape sifu tu...keh3...

May 25, 2009 at 6:59 AM  
Blogger ezzat said...

cuti pon cuti jgak
amalan jgan lupe k
hoho~
reminder for me n u
neway, selamat menjalankan ape2 die yg sedang ko jalankan~

June 13, 2009 at 9:42 PM  
Blogger brillianajlaa said...

ahmad : owh, tau ke sape sifu tu?huhu

ezzat : thanx2!thanx alhamdulillah,cuti yg lepas ni aku isi dgn benda2 yg berfaedah n besh :)

August 18, 2009 at 4:32 PM  

Post a Comment

kumenz

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home