Ayat-ayat CINTA , Titis-titis CITA

Bukan mudah, mengejar CITA, Apa lagi mengejar CINTA... Namun, aku tak akan berhenti dalam pencarian ini.... insyaALLAH.

Thursday, January 22, 2009

Untitle

Aku bertatih, bertatih lagi.

Melangkah payah menujuMU.

Entah kenapa.

Langkah kian tersasar.

Aku sering tersungkur.

Aku lelah.

Letih.

Penat.

Si jahat itu membisik licik.

DIA membenciku.

Kerana itu aku dibiar jatuh.

Aku berhenti bertatih.

Terus berpaling.

Terus berlari.

Jauh.

Jauh.

Jauh dariMU.

Bibir manis mengukir senyum.

Namun kosong.

Jiwa ini kosong.

Jiwa minta diisi.

Aku tertawa.

Meski hati terus merintih.

Aku rindu.

Sungguh aku rindu.

Rindu untuk bercerita denganMU.

Rindu menangis di hadapanMU.

Rindu senyumku saat mengingatiMU.

Sungguh aku rindu.

Rindu padaMU.

Kini aku pasti.

CintaMU besar buatku.

Berkali KAU beri waktu.

Namun aku

Tersasar laku.

TUHAN,

Ampuni aku.

Lindungi aku

dari suara bisiknya.

Hilangkan kepahitan itu.

Pahitnya pergi jauh dariMU.

Yakinkan aku dengan cintaMU.

Aku ingin tenang.

Tenang bersamaMU.

Biarkan insan terus bercerita.

Aku ingin menjadi hamba yang setia.

Menjadi hamba

Yang tak terusik dengan kekejian.

Tak senang dengan pujian.

Kerana

Kini

Aku hanya mendamba

CintaMU

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

kumenz

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home